Zapraszamy do kontaktu z nami
Metody płatności

Płatności Przelewy24Płatności Przelewy24

Płatności przelewem

Partnerzy logistyczni

Kurier K-EX  Kurier DPD

Poczta Polska  Transport własny

Kurier FedEx 

Dostawa

Koszty przesyłki na terenie Polski :

  EKONOMICZNY PRIORYTET
List Polecony do 350g 6,00 zł 7,00 zł
List Polecony do 1kg 7,00 zł 9,00 zł
List Polecony do 2kg 10,00 zł 13,00 zł
Paczka do 1kg 11,00 zł 13,00 zł
Paczka do 2 kg 13,00 zł 15,00 zł
Paczka do 5 kg 15,00 zł 17,00 zł

 Koszty przesyłki zależne są od wagi całego zamówienia i są automatycznie kalkulowane podczas dodawania produktów do koszyka.

 

Przy zamówieniu powyżej 300zł przesyłka GRATIS!

 

Zasady wysyłania zamówionego towaru:

1.  Dostawy są realizowane w ciągu 1 dnia roboczego od momentu otrzymania potwierdzenia wpływu płatności.

2.  Zapłata za towar uiszczana jest z góry przelewem na wskazane przez naszą firmę konto bankowe 

3.  Przesyłka wysyłana jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia.

4.  Sklep informuje  o możliwości  opóźnienia lub anulowania realizacji zamówienia w związku z nieprawidłowo wypełnionym formularzem o czym

klient zostanie niezwłocznie poinformowany telefonicznie lub e-mailowo.

5.  Wszystkie ceny są podawane w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto).

6.  Firma nasza wystawia faktury VAT. Aby otrzymać taki dokument należy zaznaczyć to w momencie składania zamówienia.

7.  Towar wysyłany jest na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej. 

7a. Wysyłka za granicę realizowana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej jako przesyłka ekonomiczna lub lotnicza wg cennika Poczty Polskiej.

8.   Opłaty za opakowanie są wliczone w koszty wysyłki.

9.   Koszty transportu mogą ulec zmianie ze względu na wagę przesyłki lub ilość zamówionych towarów.Zalecamy zakup kilka produktów w jednym koszyku by uniknąć powielania kosztów transportu.

10. Nie grupujemy dwóch osobnych zamówień dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno.

11. Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony.

Prosimy o sprawdzenie przy otrzymaniu przesyłki, czy nie została uszkodzona podczas transportu.

 

Reklamacje

Wszystkie prodykty dostępne w Sklepie www.aloesowa.pl  są oryginalne i

posiadają gwarancję jakości producenta czyli firmy Forever Living Products.

 

1.  Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w przypadku

stwierdzenia w dostarczonym towarze:

a) uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu

b) niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu 

2.   Klient powinien dokonać sprawdzenia przesyłki. Ewentualne uszkodzenia zewnętrze powinno się niezwłocznie zgłosić pracownikom obecnym przy dostawie. W przypadku, gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia nie należy przyjmować przesyłki i w obecności doręczyciela sporządzić protokół szkody.Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności doręczyciela w celu sprawdzenia, czy nie nastąpiło uszkodzenie mechaniczne produktu w trakcie dostawy. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z doręczycielem protokołu reklamacyjnego.

3.    W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty ponosi Klient.

4.     Anulowanie zamówienia jest możliwe tylko przed wysłaniem przez nas towaru. W tym celu należy skontaktować się z nami telefonicznie.

5.     Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu (np. faktura lub potwierdzenie przelewu itp.). Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od ich wpłynięcia.

6.      Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów) nie mogą być podstawą reklamacji.

Stan realizacji zamówienia i przesyłki

Możesz na bieżąco sprawdzić status realizacji zamówienia:

Jeśli podczas zamówienia założyłeś konto - status sprawdzisz po zalogowaniu się.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl